Zdravie vo vlastných rukách

19.07.2013 23:32

Úspešní  ľudia myslia inak, než ostatní.

Zdraví ľudia myslia inak, než chorí.

Šťastní ľudia myslia inak, než deprimovaní.

Ste typ človeka, ktorý má rád  kontrolu nad všetkým, čo robí ? Pánečku, presne pre Vás niečo mám. Chcem pomáhať ľudom, aby mohli žiť svoj život s menšími problémami a väčšou vitalitou. Všetko čo robím, mení postoj človeka v niečo nové. Verím v iný spôsob myslenia. Mnohí výrobcovia dávajú svojim výrobkom krásny dizajn, produkty, ktoré Vám chcem predstaviť ja majú krásny dizajn daný už od nášho Pána. Sú to liečivé bylinky, ovocie a zelenina. Chcem, aby tieto skvelé veci si našli cestu  k svojim užívateľom, pretože by to bolo proste s k v e l e.

Moje stránky Vám pomôžu pochopiť, že výlučným tvorcom svojho zdravia ste vy sami. Choroba nie je náhoda, ale dôsledok dlhodobého nesprávneho spôsobu života. So mnou sa naučíte hľadať spôsoby, ako urobiť zmeny  na zlepšenie zdravia. Naučíte sa, že znovu získať stratené zdravie vyžaduje poriadnu dávku trpezlivosti a nikto nemôže čakať zázrak na počkanie. Ak sa naučíme, že naše myslenie a  zdravý životný štýl je spôsob, ako znovu získať vyrovnaný chod nášho organizmu , môžeme si povedať, že sme jednoduchou cestou urobili veľký krok.

Verím, že ľudia, ktorí ešte stále čítajú tieto riadky, sú tí, ktorí  chcú rásť a rozvíjať sa. Našou voľbou nemá byť „ čakanie na spasenie" a rozprávanie, že svet a život je nespravodlivý. Musíme sa naučiť, že nemôžeme myslieť len na druhých (na svoje deti, svojho partnera, svojich rodičov atď. ), a že sa o seba nestaráme, ale prvý krok je, že sa naučíme milovať samých seba. Ak ja sama budem zdravá, potom môžem rozdávať pomoc aj iným, ak budem sama chorá nik sa už mojej pomoci nedočká. Vždy sa hovorí, že každý veľký majster sa neustále učí, vzdelávanie je celoživotný proces  a ja verím, že ste to práve Vy,  ktorý ste otvorení novým myšlienkam  a preto ostanete pravidelným čitateľom mojich stránok.